Kategoria
Dieta

  • Dieta

    Fit jagielnik z truskawkami

    Pyszne i zdrowe ciasto z kaszy jaglanej z owocami, na gorące i chłodne dni.

  • Dieta

    Pudding chia

    Deser idealny - słodki, zdrowy, pożywny, syty i pełny wartościowych składników. W upalne dni staje się doskonałym zamiennikiem lodów. 

  • Dieta

    Baton daktylowo - orzechowy, czyli pomysł na zdrowe słodycze

    Szukasz pomysłu na zdrową, fit, słodką przekąskę? Wypróbuj przepisu na batony, które zrobisz łatwo i szybko sama w domu. A w dodatku bardzo smakują dzieciom :)

  • Dieta

    Placek potreningowy

    Dla efektów ćwiczeń bardzo ważny jest posiłek potreningowy, który po nim zjesz. Każdy szuka różnych wariantów i nowych pomysłów. Dziś jeden z nich - placek węglowodanowo białkowy.

  • Dieta

    Co pomoże ci wytrwać na diecie?

    Czyli dlaczego warto zaopatrzyć się w pojemniki na posiłki

  • Dieta

    Ile kalorii powinnam jeść żeby schudnąć, przytyć albo utrzymać wagę?

    Jeśli chcesz dowiedzieć się ile kalorii potrzebuje twój organizm oraz dlaczego diety 1000-ca kcal są złe, przeczytaj ten krótki post i wszystko stanie się jasne!

  • Dieta

    Jak szybko i skutecznie schudnąć

    Zdrowe i skuteczne odchudzanie nie jest trudne. Wystarczy, że wyrobisz w sobie proste nawyki. Wcale nie musisz liczyć kcal. Mózg potrzebuje 21 dni, aby przeprogramować się na nowe zwyczaje. Sprawdź nasze wskazówki, po 3 tygodniach zobaczysz sama, że weszły ci w krew :)

  • Dieta

    Prosty fit sernik z serka wiejskiego

    Zdrowa kuchnia nie musi być ani droga, ani nudna, ani trudna!

  • Dieta

    Placuszki z twarogu

    Idealne jako słodka wersja śniadania lub deser! Prosty przepis.

  • Dieta

    Jaglanka z borówkami i bananem na upalne dni

    Gdy dni są upalne, wszyscy jedzą lody, a Ty masz ochotę na słodkie i zimne, wypróbuj tego :)

  • Dieta

    Węglowodany, cukier i indeks glikemiczny

    Czyli w skrócie - czy i dlaczego ten cukier jest taki straszny

  • Dieta

    Białko w diecie

    Podstawowy budulec naszego ciała. Niezależnie od twojego celu - odchudzanie, budowanie masy, kontrola wagi, białko odgrywa jedną z najważniejszych ról w twoim organizmie.

Obserwuj mnie na

Instagram

O mnie

Monika Wieczorek

Z zawodu architekt z zamiłowania doświadczony instruktor fitness, trener personalny i początkujący dietetyk. Maniaczka wszelkich form aktywnego spędzania wolnego czasu. Prywatnie żona i mama równie aktywnej córeczki.

Newsletter

Zapisz się do newsletter aby być na bieżąco z nowościami oraz wydarzeniami na fitpassion.pl.


Zapisując się do newslettera otrzymujesz:

  • regularne zestawienie nowości na moim blogu
  • darmowe porady dietetyczne
  • wyjątkowe przepisy kulinarne

Współpraca

Do tej pory współpracowałam m.in. z takimi markami jak: